Wednesday, October 19, 2016

Sabun Champaca dan Rose Berfungsi untuk Mencuci Pelbagai Barang Disekeliling Anda.

1) Pakaian

  • Baju sekolah bersih dan putih berseri. Menyerlahkan semula warna- warna pakaian yang sudah lama dan kelihatan pudar. Dengan sabun champaca dan rose masalah daki dan warna kusam tiada lagi. Sabun ini tidak mereputkan fabrik walaupun berulang kali penggunaan. Malahan fabrik akan terserlah macam baru. Bau pakaian yang dibasuh juga lebih wangi dan tidak berbau busuk seperti direndam peluntur.




2)Kasut dan Selipar
  • Kini ibu bapa tidak perlu lagi menyental kasut sekolah anak-anak . Dengan sabun champaca dan rose hanya perlu rendam beberapa jam, kemudian dibasuh tanpa perlu menyental. Kasut sekolah dijamin kembali putih berseri seperti kasut baru. Jimat tenaga para ibu. Sabun ini sesuai untuk membersihkan kasut atau selipar jenis kulit, getah, dan lain-lain.

3)Peralatan Rumah dan Dapur.
  • Sabun champaca dan rose sangat mudah menghilangkan kotoran kuning pada sofa, tilam dan cadar. ia juga boleh digunakan untuk menghilangkan kesan degil dari dakwat pen atau marker yang diconteng pada sofa atau dinding rumah. Sabun ini juga boleh digunakan untuk mengilatkan kembali kuali dan periuk besi yang sudah lama. Menjadikan peralatan memasak lebih bersih dan kelihatan baru.



4) Lantai dan Bilik Air
  • Sabun champaca dan rose juga boleh digunakan untuk mencuci lantai di ruang tamu dan lantai bilik air rumah anda. Juga boleh digunakan untuk mencuci dinding bilik air untuk hilangkan kotoran  dan kesan kuning pada dinding jubin.
5) Peralatan Kereta
  • Selain digunakan oleh para isteri, pada suami juga pasti sangat teruja kerana sabun champaca dan rose boleh digunakan untuk mencuci  dan mengilatkan kenderaan. Sangat-sangat memudahkan kerja-kerja mencuci kereta malah kesannya lebih bersih berseri daripada basuh kereta di Car Wash. Tidak perlu lagi hantar kereta dan peralatan kereta ke kedai. Hanya buat saja dirumah. janji guna sabun champaca. Hanya sedikit sahaja penggunaan sabun champaca kereta anda dah naik seri macam kereta baru.

6) Dijadikan Sebagai Baja Tanaman
  • Lebihan air basuhan sabun champaca tidak perlu dibuang. ia boleh digunakan untuk menyiram pokok bunga  dan pokok-pokok tanaman dirumah anda. Pokok bunga yang asalnya hidup segan mati tidak mahu akhirnya menghijau semula. Air rendaman sabun champaca dan rose dari dibuang saja elok jika disiramkan ke pokok-pokok disekeliling kita, jimat baja. Pokok pun tumbuh hijau dan subur.

No comments:

Sabun Champaca Rose Inas Global: CARA MENCUCI TAHI LALAT PADA TUALA MANDI.

Sabun Champaca Rose Inas Global: CARA MENCUCI TAHI LALAT PADA TUALA MANDI. : Assalamualaikum Korang.. Ya Allah, lamanya sungguh  tak datang ...